Saturday, December 3, 2011

Pakatan Rakyat Semakin Kuat Di Hulu Selangor

2hb Disember 2011 Jumaat
Sebaik saja solat maghrib selesai Hujan turun begitu lebat mencurah-curah membasahi bumi Hulu Yam di DUN Batang Kali Parlimen Hulu Selangor. Penulis bergegas ke tapak Majlis Makan Malam tersebut yang dianjurkan oleh Ranting PKR Hulu Yam. Dengan berpayungkan sun shade screen (kerana payung tidak diketemukan) penulis meredah hujan menuju ke khemah gergasi yang membumbungi program makan malam ini. Tetamu yang hadir melaut ramainya walaupun cuaca yang begitu lebat hujannya. UMNO BN patut meneropong kehadiran ini. Sokongan rakyat kepada Pakatan Rakyat jangan diperkecilkan.
Rakyat tidak termakan dakyah yang disemaikan ke dalam pemikiran mereka. Rakyat dapat menilai dakyah negatif yang cuba disemaikan oleh UMNO BN. Terang lagi bersuloh rakyat bosan dengan kaedah kewartawanan yang bertaraf kelas dunia ketiga. Rakyat tidak dapat menerima usaha UMNO BN yang cuba mewarnakan persepsi rakyat dengan persepsi yang negatif. Hasilnya dapat dilihat pada program makan malam ini.Rakyat tak termakan racun tersebut.



UMNO BN TAKUTILAH HARI-HARI TERAKHIRMU. IANYA AKAN MENJADI IGAUAN NGERI YANG AKAN MENGEKORIMU.. OLEH KERANA ITU MASA UNTUK BERTAUBAT..BERTAUBATLAH.

No comments:

Post a Comment